Čundr 2005

Nevím proč vždycky píši o čundru až když už si skoro nic nepamatuji :)

Na tento čundr jsem se moc těšil. Už jen pro to,že vyjedeme všichni po osmi letech na čtyřtaktních nadupaných mašinách!! :)

Odjezd (pondělí)

Ku podivu byl u strojárny první Vilík, nechápu jak to ten kluk dělá, ale je v tom fakt dost dobrej. Potom přijel Zbroja, Maca, Kopi, Travolta dorazí zítra. Odjezd se neobešel bez již tradičního putování po Hradci pro benzín, poslat poštu atd..že Macku

Po velmi vydařeném čundru 2004, který jsme odstartovali na chalupě v Pastvinách,tak jsme se moc dlouho nerozmýšlely a vyrazily tím směrem (směr byl dobrý, ale cestu snad nikdo neznal). Po krátkém motání se za Hradcem nás to vyhodilo u Týniště a odtamtud jsme radši už jeli po hlavní, to je jistotka.

Kalba

Nezbytná zastávka v Konzumu a v kulturáku(chtěli jsme požádat o kofolu do půllitru, ale dali jsme si nakonec pivko) a hurá na chaloupku. Na chaloupce jsme se pustily do lehké úpravy vysílaček, přikryli motorky a šli na hráz. Dat si jedno nebo dvě pivka.

Pivka byla moc dobrá i Adrianka - servírka ušla no a my zaplatily a šli zpátky na chaloupku, ráno jsme se probudily sbalily a jeli dál :)......

A nebo že bych na něco zapomněl?? Třeba že jsme se tam zrubali jak hovádka. Ivošek si rozsekl při podlejzání zábradlí hlavu, takže mě musela odvést sanitka do Ústí na šití. Mezi tím, když v Ústí bojovali o můj život, tak Vilík se stihnul ještě vykoupat v malé přehradě na Adama(málem se utopil) a chlubil se s tím před klukama, ale ty ho moc nevnímali jelikož Kopi při porcování žvance málem připravil Zdenču o to nejcennější co na Mácoj má. Aha po shlédnutí usvědčujícího materiálu jsem zjistil že v ohrožení nebyl Máca ale Kopi :)

No bylo to zahájení čundru se vším všudy. Kalenice to byla veliká, pivo se pilo stylem dostaneš jedno na stůl a hned objednáváš další a tak celý večer – no prostě mazec a do toho samozřejmě rumíky.

Po probuzení slovy – „ty vole von je tady“. Začíná druhý den na čundru.

(Úterý)

Ráno bylo krásně, svítilo sluníčko a díky Zbrojařově rozseknuté hlavě jsme si tu krásu na chaloupce mohli vychutnávat ještě jeden den.

Když jsme trochu „vystřízlivěli“ tak jsme vyrazily do Žamberku kvůli převazu a taky jsme se chtěli projet.Hnedka jsme využily návštěvy civilizace a nakoupily potřebnou výbavu na večer. Po návratu jsme se pustily do výstřiku moderní techniky a to Zázračné Pavlovy zdroje na vysílačky. Pár jsme jich rozbili né jen zdrojů, ale i vysílaček :)

Ten den přijel i Travolta, takže jsme byli komplet.

Večer, po zkušenostech z minulé noci, jsme to moc nepřeháněli a tak jsme si otevřeli lahváčka a ogrilovali kus masa. Pak už jsme šli jako hodní kluci spát.

Návrat (středa)

Jelikož jsme svou šikovností rozbili nějaké ty zdroje a já si rozbil vysílačku. Tak jsme jeli do Hradce pro náhradní díly a záručák. Další cesty vedli do Trutnova a pak do Pekelnej dolů.

Pekelný Doly jsou pekelný doly, prostě krása. Člověk si tam připadá jako doma. Slušně jsme tam otočily pár koleček piva mam pocit, že jsme tam poslali s Kopinem i nějakýho toho ruma. A hurá na válendy k motorkám.

Středověk (čtvrtek)

To to letí. Člověk se ani neprospí,neohřeje a už zase jedem pryč, ale o tom ten čundr taky je.

Sedáme na mašiny a valíme na dlabanec k Šerifovi. Je to tam moc pěkný!!!

Prdel - jako vždy děláme srandu z Travolty a krásně se pod paprsky sluníčka nadlábnem a posilníme na další dlouhou cestu.

Na dnešní noc jsme se domluvily, že přespíme v nějakém kempu. A tak vybíráme nejvhodnější při cestě.

Do jednoho jsme jen nakoukli a v druhém, jelikož už je na hledání dalšího pozdě,se ubytujeme. Kupujeme si tam na noc super chatku. Vybalíme, převlíkneme se, osprchujeme a jdeme okouknout řezivo a najíst se. Už je hodně hodin - na místní občerstvení - a tak nám davá poslední pivo. Pro nás je samozřejmě brzy a tak kupujeme celou basu. Než vypijeme poslední točený pivo, tak svými krásnými kecy o místních kráskách a o nás- jak jsme čistotní a krásní motorkáři - zazdíváme veškeré šance na dostupné roštěnky, jelikož holky měli stan hned za polotem u kterého jsme seděli, ale to jsme zjistil asi až ráno!

Jdeme s basou na chatku a večer pokračuje s macháčkem. Pijeme piva, prdíme a přemlouváme holky k družení (neúspěšně ) – jak taky jinak

Crach den (patek)

Vyrážíme směr Moravské Budějovice, kde na nás čeká Vilikův kamarád a velký fanda do Jaw.

Cesta je to krásná, ale dlouhá. Konečně zatáčky kterými projíždíme poprvé v životě si sice pěkně vychutnáváme, vysílili nás natolik, že se zastavujeme na jídle v jedné moc pěkné a dobré restauraci kde obsluhoval pěkný zadeček, tak jsme objednávali a objednávali až došlo i na poháry s méďou. Moc se nám nechtělo, ale vyrážíme dál, krouháme zatáčku za zatáčkou kecáme ve vysílačkách, tedy jen někdo, kocháme se krajinou. Takových požitků, že jsme si ani nepovšimly, že nás místo pěti jede jen čtveřice. Ha kde je Vilík? Vzpomínám, že jsem ho dobrech 5 kilásků neviděl ve zpětným zrcátku. Tak mu Kopi volá a on že je někde u pole. Každý jsme si z Vilíkovy stručné odpovědí dělali hrozivé scénáře. Otáčíme a jedeme za ním. Naštěstí jen uvařená baterka. Vilík volá Jirkovi, který bleskově přiletěl na svém Feizroj a jeli shánět novou baterku. My vyplňovali čas větráním kožených kalhot tancem a kokotinama.

Montování trochu odlehčila Travoltova vložka se skokem s motorkou do velmi prudkého a dlouhého příkopu. Ještě teď to vidím - nejdřív jsme postavili motorku pak vytáhli Travoltu, koukli na sebe a neudrželi jsme, následoval výbuch smíchu, byla to opravdu prdel, která stála Travoltu blinkr.

Nakonec jsme vymontovali baterku z Kopiho mašiny a Vilík od vezl svojí motorku k Jirkovi. S baterkou se vrátil zase na místo „kolize“ a všichni už společně(Vilík na tandemu u Jirky) jsme dorazili na místo dalšího nocování(u Jirky na zahradě). Většina se rozhodla spát pod širákem a Ivoš s Mackem ve stanu.

Ještě před tím jsme si na náměstí dali večeři. Večer pokračoval v příjemné místní hospůdce.

Loučení (sobota)

Ráno vstáváme, je připravena královská snídaně,Vilík ještě shání novou baterku a vyrážíme na prohlídku zdejší krajiny. Navštívili jsme i muzeum Jawy - moc pěkné!! Zde i obědváme a loučíme se super klukem Jirkou.

Dál naše cesty směřují s Kopim, který jede na dovolenou a tak se loučíme po druhé.

Řešíme co dál, nakonec uháníme do České Skalice k babičce na zahradu. Vyzvedáváme klíčky na chaloupce kde jsme přepadli celou rodinu. Potom kolem dvanácte stavíme stany a vyrážíme najít nějakou otevřenou hospodu. Obešli jsme celou Skalici od kempu Rozkoš až na druhou stranu kde usedáme na místní diskotéce. Dáváme par piv, bagetu a jdeme zpátky spát.

Konec (neděle)

Balíme, razíme loučíme se.

S některými se uvidíme při putování po Polsku